Zamówienia publiczne
II. Dostawa żywności do stołówki Niepublicznego Przedszkola i Niepublicznej Szkoły Podstawowej, zwanymi „Akademią Talentów” w Zielonej Górze z podziałem na 4 zadania.
Zielona Góra, 26 lutego 2016
Oznaczenie sprawy: CB/TM/02/2016
Nr ogłoszenia o zamówieniu w BIP: 36124 - 2016
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na Dostawę żywności do stołówki
Niepublicznego Przedszkola i Niepublicznej Szkoły Podstawowej, zwanymi „Akademią
Talentów” w Zielonej Górze, z podziałem na 4 zadania wpłynęły dwie oferty z podziałem na
poszczególne zadania.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwoty brutto, jakie zamierzał
przeznaczyć na realizację zamówienia:
„Zadanie 1” - 16.386,19 zł; „Zadanie 2” - 11.433,00 zł; „Zadanie 10” - 7.290,00 zł.
Z art. 92 ustawy z 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015,
poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej Ustawą, jako najkorzystniejsze zostały wybrane oferty,
wg poniższego zestawienia:
Wybrane oferty nie podlegają odrzuceniu, a wykonawcy - wykluczeniu. W kryterium BIO
żaden z wykonawców nie otrzymał punktów, gdyż oferty nie zawierały produktów
oznaczonych BIO. O wyborze zdecydowało pozostałe kryterium oceny ofert CENA –
o znaczeniu 99 %. Ceny ofert nie przekroczyły kwot, jakie zamawiający planował
przeznaczyć na realizację zamówienia.
Z wykonawcami, których oferty zostały oznaczone w tabeli jako wybrane („Tak”
w ostatniej kolumnie), 29 lutego 2016, w siedzibie zamawiającego, zostaną zawarte
umowy o realizację zamówienia. W myśl art. 94 ust. 1 pkt. 2 lit. a) Ustawy, umowy mogą być
zawarte niezwłocznie.
---------------------------------------------------
Numer ogłoszenia: 36124 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Biznesu Spółka z o.o. , ul. Bohaterów Westerplatte 23, 65-078
Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 324 25 71.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumbiznesu.zgo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do stołówki
Niepublicznego Przedszkola i Niepublicznej Szkoły Podstawowej, zwanymi >Akademią Talentów<
w Zielonej Górze z podziałem na 4 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest dostawa (z transportem i wniesieniem) żywności do magazynu żywnościowego
stołówki Niepublicznego Przedszkola i Niepublicznej Szkoły Podstawowej, zwanymi dalej
wspólnie >Akademią Talentów<, przy ul. Rzeźniczka 1 w Zielonej Górze, a w szczególności (nr
Zadań nadane są zgodnie z nomenklaturą wewn. zamawiającego): Zadanie nr 1 - Dostawa warzyw,
owoców i warzyw przetworzonych; Zadanie nr 2 - Dostawa cytrusów; Zadanie nr 9 - Dostawa
pieczywa; Zadanie nr 10 - Dostawa wyrobów garmażeryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia, zawierający m.in. ilości poszczególnych produktów w ramach Zadań 1,2, 9 i 10,
zawarto w SIWZ odpowiednio w Drukach od 4.1 do 4.4 oraz w ust. 16 zawierającym wzór umowy.
II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.89.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Rozpoczęcie: 01.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium, w jednej z form
przewidzianych w Ustawie, w kwocie niżej określonej dla danej części, a w przypadku złożenia
oferty na kilka części - kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części
zamówienia: Zadanie nr 1 - 450,00 zł; Zadanie nr 2 - 300,00 zł; Zadanie nr 9 - nie wymaga się
wadium; Zadanie nr 10 - 200,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są złożyć
oświadczenie, wg wzoru stanowiącego >Druk nr 2 - Oświadczenie<
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są złożyć
oświadczenie, wg wzoru stanowiącego >Druk nr 2 - Oświadczenie<
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są złożyć
oświadczenie, wg wzoru stanowiącego >Druk nr 2 - Oświadczenie<
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są złożyć
oświadczenie, wg wzoru stanowiącego >Druk nr 2 - Oświadczenie<
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są złożyć
oświadczenie, wg wzoru stanowiącego >Druk nr 2 - Oświadczenie<
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
· potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje,
zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
· aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
· lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do
grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
· 1 - Cena - 99
· 2 - BIO - Produkty oznaczone logo certyfikatu (znaczek listka z dwunastoma gwiazdkami) - 1
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
Nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty w następującym zakresie i na
następujących warunkach: a) zmiana cen zawartych w ofercie, tj. w zestawieniu kosztów zadania,
możliwa jest jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy, ściśle o kwotę wynikającą ze zmiany urzędowej zmiany stawki podatku
VAT; b) zmiana sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany
wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w
stosunku do ceny objętej umową; c) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów
będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych
umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla
danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy; d) każdym przypadku, gdy zmiana
jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.centrumbiznesu.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Biznesu
sp. z o.o., 65-078 Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
25.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Centrum Biznesu sp. z o.o., 65-078 Zielona Góra, ul.
Bohaterów Westerplatte 23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
![]() | Formularze - Dostawa żywności 2016 II - v1_0.doc |
![]() | SIWZ - Dostawa żywności 2016 II - v1_0.pdf |